travel

ساخت وبلاگ

بهترین بازارهای پوشاک در استانبول را با بیسان گشت بشناسید:

استانبول از جمله شهر های مهم ترکیه می باشد که سالانه جمعیت زیادی گردشگر را از نقاط مختلف دنیا به سمت خود جذب می کند. نکته ای که حائز اهمیت است این است که مسافران استانبول همانند مسافران تور باکو  و یا تور دبی تنها برای تفریح و گردشگری به این شهر سفر نمی کنند بلکه تعداد زیادی از مسافران برای خرید عمده و خورده پوشاک زنانه ، مردانه و بچگانه و وارد کردن آن به کشور خود به این شهر سفر می کنند . گفتنیست که در ایران نیز با توجه به بالا بودن کیفیت پوشاک ترک ، ایرانیان تمایل زیادی به خرید این پوشاک داشته و با توجه به بالا بودن تقاضا برای این نوع اجناس در ایران، افراد زیادی به استانبول سفر کرده و به صورت عمده پوشاک وارد می کنند . نا گفته نماند که حتی مسافرانی که برای تفریح به استانبول سفر می کنند نیز علاقه زیادی به خرید پوشاک ترک برای خود و دوست و آشنایان خود دارند . لذا شناخت بهترین بازارهای استانبول برای خرید انواع پوشاک می تواند مهم و خواندنی باشد .

بهترین بازار های عمده فروشی در استانبول :

در استانبول با توجه به این که تعداد زیادی از مسافران تور استانبول طرفدار پوشاک ترک می باشند بازار های عمده فروشی انواع پوشاک زنانه ، مردانه و بچگانه وجود دارد . البته باید گفت مغازه هایی که به صورت عمده ، پوشاک را به فروش می رسانند خورده فروشی هم میکنند . لذا می توان هر نوع پوشاک مصرفی خانگی را با قیمتی بسیار مناسب از این بازارها برای خود و دوستان و آشنایان تهیه کرد . در ادامه به بازارهای عمده فروشی پوشاک در استانبول می پردازیم.

  1. بازار مرتور استانبول

بازار مرتر استانبول یکی از بازار های عمده فروشی مهم در استانبول می باشد که در آن انواع پوشاک وجود دارد و تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد . هر کسی که به این بازار رفته باشد بی شک دست پر از این بازار بیرون خواهد آمد . در بازار مرتور استانبول اجناس علاوه بر عمده ، به صورت خورده نیز به فروش می رسد . قیمت انواع پوشاک در بازار مرتر بسیار ارزان تر از جاهای دیگر می باشد و به علاوه کیفیت اجناس بسیار بالاست . بی شک این بازار یکی از بازار های فوق العاده برای خرید پوشاک به صورت عمده و خورده می باشد .

  1. بازار آکسارای استانبول

بازار آکسارای استانبول در واقع یکی از بازار های بسیار قدیمی در استانبول است که در آن انبوهی ازپوشاک مردانه ، زنانه و بچهگانه برای تمامی سنین و سلیقه ها پیدا می شود . نسبت به کیفیت اجناس در این بازار قیمتشان بسیار مناسب می باشد . در این بازار نیز هم پوشاک به صورت عمده و هم خورده به فروش می رسد . در زیرزمین بازار آکسارای نیز پر از مغازه های عمده فروشی ست که قیمت اجناسشان بسیار مناسب است . قطعا اگر به این بازار رفته باشید با دست خیلی پر برمی گردید.

  1. بازار ماحموت پاشا استانبول

در واقع بازار ماحموت پاشا ما بین بازار بزرگ استانبول و بازار امینونو قرار دارد که یکی دیگر از بازار های مهم پوشاک در استانبول می باشد. در بازار ماحموت پاشا حدود 256 مغازه وجود دارد که می توان مکانی فوق العاده برای خرید پوشاک در استانبول باشد . گفتنیست که در این بازار علاوه بر انواع پوشاک میتوان سوغاتی های دیگری که مربوط به خود استانبول میباشد از جمله : انواع ادویه ، صنایع دستی ، شیرینی و باقلوا و... را تهیه کرد .

  1. بازار خیابان نیشانتاشی استانبول

در خیابان نیسانتاشی استانوبل انبوهی از مغازه های عمده فروشی لباس های مجلسی وجود دارد که به صورت تکی هم به فروش می رسد . گفتنیست که در این بازار اجناس به علت دست دوز بودن کمی با قیمت بالا به فروش می رسند . اما باید گفت اجناس بسیار زیبا و خاصی می توان در این بازار خریداری کرد .

نکته مهمی که باید در مورد خرید در استانبول بدانید این است که تا می توانید چانه بزنید چرا که مغازه داران با توجه به این که می دانند شما مسافرید معمولا قیمت را بالا تر از قیمت واقعی خود میگویند.

جهت اطلاع از 

تور زمینی باکو  ، تور زمینی استانبول  با ما در ازتباط باشید

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : تور باکو, نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 119 تاريخ : شنبه 30 آذر 1398 ساعت: 13:17

 

هزینه زندگی در دبی چقدر است ؟

دبی یکی از شهر های مهم و توریستی امارات متحده عربی می باشد که سالانه جمعیت زیادی توریست را از سراسر جهان به سمت خود می کشاند . و بی شک هر کسی که به دبی سفر کند عاشق این شهر زیبا خواهد شد و افراد را وسوسه می کند تا برای ادامه زندگی دبی را انتخاب کنند .

اما برای هر فردی که قصد مهاجرت به دبی را دارد بی شک براورد هزینه های زندگی در دبی بسیار مهم است که آیا نسبت به گران بودن هزینه ها در دبی می تواند دوام بیاورد و یا بعد از مدتی باید کوله بار خود را جمع کرده و به شهر خود باز گردد . همین امر باعث شده است که افراد زیادی در ایتدا باتور دبی  و  تور لحظه آخری دبی به دبی سفر کنند و بعد از بررسی و براورد هزینه ها تصمیم خود را برای مهاجرت به دبی قطعی نمایند .

 

مهاجرت به دبی :

به گزارش ایسنا شهر دبی یکی از شهر های مدرن دنیا به حساب می آید که روز به روز بر جمعیت مهاجران به این شهر از سراسر دنیا به خصوص چین ، هند ، ایران، اروپا و ... افزوده می شود . گفتنیست که اگر با تور باکو  ویا تور زمینی باکو   به باکو سفر کرده باشید ، این شهر نیز شهری مهاجر پذیر می باشد . نکته ای که باید در مورد زندگی در امارات متحده عربی و شهر دبی گفت این است که افراد وطنی دبی از هر گونه مالیاتی معاف می باشند و همین امر می تواند زندگی را برای افراد مقیم دبی آسان کند . اما افراد مهاجر تمامی مالیات ها را باید پرداخت کنند به علاوه امتیازاتی که دولت برای افراد مقیم دبی در نظر می گیرد بی شک برای مردمان مهاجر لحاظ نمی شود . در واقع هر فردی طبق شرایطی که دولت برای اقامت گرفتن افراد خارجی در نظر گرفته است، می توانند طی روند مشخص اقامت خود را دبی دریافت کنند .اما باید گفت زندگی برای افراد مهاجر بسیار گران تر از زندگی برای افراد وطنی دبی می باشد . نکته مهمی که می توان در مورد دبی گفت این است که دولت امارات متحده  توانسته است تورم را برای تمام اقلام به صفر برساند وچندین سال است که هر دلار برابر با 3/67 درهم می باشد .

نگاهی بر هزینه ها در دبی :

هزینه اجاره خانه در دبی :

این که بخواهیم اجاره خانه را در دبی بررسی کنیم همانند هر شهر دیگری ، در دبی نیز بسته به نوع منطقه خود قیمت ها متفاوت می باشد. اما در حالت کلی هزینه اجاره خانه در دبی بسیار بالا می باشد و نکته ای که وجود دارد این است که قرارداد اجاره خانه در دبی سالانه است. به علاوه در ابتدای قرارداد با صاحب خانه، شما موظفید کل اجاره سالانه خود را همان ابتدای قرارداد پرداخت کنید . مثلا برای یک واحد دو خوابه در برخ خلیفه بلند ترین برج جهان ، حدود 300 هزار دلار هزینه اجاره سالانه آن می باشد و یا یک ویلا در پالم دبی یک میلیون در هم می باشد . در مکان های دیگری مثل دبی ماریانا یا جمیرا بیچ نیز حدودا 140 هزار درهم است. گفتنیست که در دبی حقوق ها به نسبت بالا می باشد و هزینه اجاره خانه در دبی حدود 30 درصد درامد خانواده است .

 

هزینه تحصیل در دبی :

در دبی تحصیل یکی از هزینه های بالای زندگی به حساب می آید . در واقع هزینه مدارس ابتدایی از 20 هزار تا 30 هزار درهم در سال است که می توان گفت هزینه بسیار بالایی می باشد ، اما نا گفته نماند که متد تدریس در دبی بسیار متد جدید و به سبک اروپا ، آمریکا و انگلیس است . مدارس متوسطه نیز از 40 هزار درهم تا 90 هزار درهم متغییر می باشد که این نیز بسیار بالا می باشد . گفتنیست که با وجود بالا بودن هزینه تحصیل در دبی تمامی کلاسها سریعا پر میشوند و تقاضای تدریس در دبی بسیار بالاست .

 

هزینه مواد غذایی در دبی :

در دبی هزینه های مواد غذایی به نسبت هزینه های دیگر زندگی در دبی بسیار معقول می باشد و برای یک خانواده 3-4 نفره حدود 1200 تا 1500 درهم در ماه است .

هزینه خدمات بیمه در دبی:

در دبی بیمه اهمیت بسیار بالایی دارد و تمامی خانواده ها خود را موظف می دانند که بیمه درمانی ، بیمه منزل و بیمه خودرو داشته باشند . در واقع قیمت بیمه خودرو حدود 5تا 7 درصد ارزش خود خودرو می باشد . به علاوه افرادی که بیمه درمانی دارند میتوانند به صورت رایگان برای افراد مقیم از خدمات پزشکی و دارو به صورت رایگان استفاده کنند.

 

تور زمینی استانبول          

تور استانبول 

تور تفلیس

هتل آف باکو 

هتل لیک پالاس باکو 

هتل آمبر باکو 

هتل کرون باکو 

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 26 آذر 1398 ساعت: 14:22

تور زمینی استانبول با بیسان گشت :

استانبول که یکی از شهر های توریست پذیر ترکیه می باشد با این وجود که پایتخت کشور ترکیه نیست، اما سالانه جمعیت زیادی از گردشگران را از سراسر جهان به سمت خود می کشاند . گفتنیست آمار سالانه توریست هایی که در طول سال به استانبول سفر می کنند چند ده میلیون نفر میباشد . لذا می توان گفت این شهر زیبا یکی از مهمترین نقاط گردشگری به حساب می آید که مسافران زیادی را به صورت زمینی و هوایی از نقاط مختلف جهان من جمله ایران به سمت خود می کشاند .

 

تور های زمینی به استانبول :

در واقع با توجه به این که ترکیه یکی از مجموعه کشورهاییست که از مسافران ایرانی ویزا توریستی نمی خواهد . همین امر باعث شده است که تور استانبول طرفداران زیادی پیدا کند . البته تور باکو نیز طرفداران ویژه خود را دارد. اما این روز ها تعداد زیادی از مسافران به سمت تور زمینی استانبول کشیده شده اند و روز به روز بر تعداد طرفداران تور های زمینی افزوده می شود . چرا که با توجه به بالا رفتن نرخ بلیط هواپیما تور های زمینی استانبول همانند تور زمینی باکو طرفداران زیادی پیدا کرده است . البته ناگفته نماند که بسیاری از گردشگران ماجراجو علاقمند به تست هر گونه سفری می باشند و می خواهند همه نوع سفر و گردش را امتحان کنند و در آن ماجراجویی های زیادی داشته باشند . گفتنیست که این روز ها شرکت های هواپیمایی فراوانی مجری این نوع تور ها می باشند که یکی از این شرکت های هواپیمایی ، شرکت بیسان گشت مهر است .

 

تور زمینی استانبول با اتوبوس از تهران :

در واقع تور های زمینی استانبول همانند تور زمینی باکو از تهران و از ترمینال غرب انجام می شود . مدت زمانی که این اتوبوس ها مسیر تهران _ استانبول را در راه هستند حدود 35 ساعت می باشد یعنی تقریبا 1/5 روز . همین امر باعث شده است که اتوبوس های  VIP  بسیار با کیفیت را برای این مسیر قرار دهند تا مسافران در مسیر رفت و برگشت در مسیر تهران _ استانبول و بلعکس کمترین سختی را داشته باشند . نکته دیگری که وجود دارد این است که بیشتر مسافتی که این اتوبوس ها تا رسیدن به استانبول طی می کنند در خاک ترکیه می باشد چرا که استانبول در غربی ترین بخش ترکیه قرار دارد و همین امر می تواند برای افراد ماجراجو  تجربه ای جدید و تازه باشد .

تور زمینی استانبول از شهر وان :

روش دیگری که گردشگران به صورت زمینی می توانند خودشان را به شهر زیبای استانبول برسانند این است که ابتدا به شهر وان سفر کنند و بعد از اقامتی دو روزه در شهر زیبای وان در ادامه سفر خود با اتوبوس و یا سواری به صورت زمینی به شهر زیبای استانبول برسند. پیشنهاد ما برای کسانی که تایم کافی برای گردش دارند قطعا تور ترکیبی وان و استانبول می باشد چرا که تجربه خیلی خوبی خواهد بود .

 

تور زمینی استانبول با قطار :

یکی دیگر از روش هایی که می توان به صورت زمینی به استانبول سفر کرد سفر به استانبول با قطار می باشد . قطعا سفر به استانبول با قطار علاوه بر این که تجربه بسیار جدیدی می باشد چرا که این قطار مسافربری که بین ایران و ترکیه در تردد است به تازگی افتتاح شده است ، نسبت به اتوبوس بسیار راحت تر است و در طول مسیرخستگی کمتری را میتوان نسبت به اتوبوس احساس کرد .

گفتنیست که قطار تهران انکارا ، قطار سه ستاره البرز می باشد که حدودا یک سال است که افتتاح شده است . این قطار هر هفته چهار شنبه ها از تهران به سمت آنکارا حرکت خود را آغاز می کند . همچنین بلیط قطار این مسیر حدود 700 هزار تومان برای هر نفر می باشد . بعد از رسیدن به آنکارا شما می توانید با قطارهای سریع السیری که بین آنکارا و استانبول قرار دارد به استانبول برسید به علاوه اتوبوس های مسافربری نیز گزینه دیگری برای رسیدن از آنکارا به استانبول می باشد .

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : تور باکو , تور استانبول , نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت: 12:49

اجاره آپارتمان مبله در باکو آذربایجان باکلیه امکانات رفاهی در بهترین نقاط شهر باکو می تواند تجربه خوبی از سفر به باکو را برای شما به وجود بیاورد :

 

شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان یکی از مکان های توریستی نزدیک به ایران به حساب می آید که سالانه جمعیت زیادی از گردشگران ایرانی را به سمت خود جذب می کند . توریست پذیر بودن شهر باکو باعث شده است که روز به روز بر تعداد هتل ها و آپارتمان های مبله در باکو افزوده شود. شرکت بیسان گشت مهر مجری مستقیم تور باکو برای کاهش هزینه های سفر مسافران خود ، اجاره سوییت های مبله و آپارتمان های مبله لوکس با بهترین امکانات رفاهی و در عین حال قیمتی بسیار مناسب ارایه می دهد تا با کمترین هزینه بهترین امکانات اقامتی را برای مسافران خود مهیا کند .

 

 

اجاره آپارتمان در باکو

اگر به دنبال سوییت و آپارتمان مبله در باکو هستید باید بدانید که در باکو همه نوع آپارتمانی برای اقامت شما وجود دارد ، از آپارتمان های مبله بسیار لاکچری با فول ترین امکانات و نمایی بسیار شیک و زیبا تصور کنید تا آپارتمان هایی قدیمی با نمایی بسیار قدیمی و فرسوده با کمترین امکانات رفاهی .

 

اما نکته ای که وجود دارد این است که با توجه به این که شهر باکو شهری بسیار توریست پذیر می باشد، شهرسازی باکو درتلاش است تا روز به روز بر مدرن شدن باکو بیفزاید و نمای فرسوده شهر را بازسازی کرده تا نمایی زیبا به شهر ببخشد. اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید و شما را سر دو راهی قرار دهد که برای اقامت چند روزه خود در تور باکو به هتل بروید و مدت اقامتتان در سفر به باکو را در آنجا سپری کنید و یا یک آپارتمان مبله اجاره کنید ؟ کدام یک می تواند برای شما بهتر باشد ؟ نکته مهمی که در مورد اجاره آپارتمان در باکو حائز اهمیت است این است که قطعا اجاره آپارتمان برای خانواده ها و یا گروه دوستانی که تعداد نفرات بالایی دارند، می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد و کمک چشم گیری در کاهش هزینه ها در سفر به باکو داشته باشد .

 

در واقع اگر قصد رزرو آپارتمان مبله در باکو را دارید باید بدانید که درست است در آپارتمان امکاناتی مثل صبحانه رایگان و یا نظافت روزانه را ندارید اما برای تعداد نفرات بالا بسیار مقرون به صرفه می باشد . به علاوه در این سوییت ها آشپزخانه ای کامل با تمامی امکانات پخت پز مثل ظروف ، اجاق گاز ، ماکرو فر و ... وجود دارد که می توانید وعده های غذایی خود را خودتان درست کنید و تا حدود زیادی از هزینه های سفر بکاهید همچنین در هر واحد آپارتمان لباسشویی وجود دارد . این سوییت ها کاملا مستقل می باشند به طوری که اگر در طول سفر مهمانی هم داشته باشید می توانید همانند منزل خودتان از مهمانتان پذیرایی کنید . همه این ها باعث می شود که بسیاری افراد اجاره آپارتمان مبله در باکو را به هتل ترجیح دهند .

 

 آپارتمان های مبله در باکو با بیسان گشت:

 

 

 

  • اجاره آپارتمان مبله 3 خوابه در باکو در منطقه نفتچیلر

آپارتمانی سه خوابه با ظرفیت 9 نفر با امکاناتی فول

 

 

 

  • اجاره آپارتمان 3 خوابه در منطقه 28 مال

آپارتمانی 3 خوابه در طبقه 16 برج با ویو عالی و امکانات فول و لاکچری با ظرفیت 8 نفر

 

 

 

  • اجاره آپارتمان 2 خوابه در نظامی باکو

آپارتمانی دو خوابه با امکانات فول

 

 

 

  • آپارتمان 140 متری دو خوابه در منطقه 28 مای

در منطقه عالی شهر و دسترسی بسیار خوب به مراکز خرید و اماکن تفریحی بعلاوه امکانات فول

 

 

 

  • آپارتمان 3 خوابه 95 متری

امکانات فول و دسترسی بسیار عالی

 

 

 

  • آپارتمان 95 متری 3 خوابه در تارگوی
  • در بهترین منطقه باکو همراه با امکانات فول
travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : تور باکو , نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 24 آذر 1398 ساعت: 20:34

 

تور زمینی باکو از مرز آستارا با بیسان گشت :

 

شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان ، که یکی از مقاصد مهم گردشگری برای ایرانیان به حساب می آید ، یکی از مکان های پر رونق برای گردش ایرانیان در سالهای اخیر بوده است .

به گزارش ایسنا با توجه به این که گردشگران پیوسته به دنبال سفر به مکان های خوش آب و هوا و در عین حال با قیمتی مناسب می باشند ، شرکت بیسان گشت مهر همواره این نیاز گردشگران را برای اکثر نقاط جهان من جمله تور لحظه آخری باکو فراهم کرده است . شرکت بیسان گشت مهر که یکی از شرکت های گردشگری معتبر و فعال در زمینه تور های خارجی من جمله تور هوایی و تور زمینی باکو میباشد هر روزه آفرهای مسیرهای مختلف را در وب سایت خود با نام bisungasht.com  ارایه می دهد .

 

 

تور زمینی باکو :

از آنجایی که تور های هوایی در  تور باکو سال های اخیر با افزایش نرخ ارز و پرواز بسیار بالا رفته است ، همین امر باعث شده که این روزها گردشگران به دنبال تور های زمینی به کشور های همسایه به خصوص باکو باشند . چرا که تفاوت تور های زمینی باکو نسبت به هوایی بسیار متفاوت و مقرون به صرفه تر می باشد . نکته ای که وجود دارد این است که بسیاری از گردشگران ترجیح میدهند که به جای انتخاب پرواز برای حمل ونقل به صورت زمینی به باکو سفر کنند و در عوض هزینه ای را که قرار بوده برای پرواز بپردازند را صرف هتل های بهتر کنند و از اقامت چند روزه خود در باکو در هتل لوکس تری برخوردار شوند .

به گزارش ایسنا تور های زمینی به باکو  و همچنین تور استانبول  و تور زمینی استانبول   از تهران برگزار می شود و یا از مرز آستارا و بیله سوار .اگر تور زمینی شما از تهران باشد ، شروع حرکت شما از ترمینال غرب تهران با اتوبوس های  VIP  با 25 نفر ظرفیت خواهد بود . در واقع کسانی که با اتوبوس های VIP  سقر کردن را تجربه کرده باشند دیده اند که این اتوبوس ها  wifi  دار می باشد به علاوه صندلی های آن نیز تخت خواب شو است . مدت زمان لازم برای رسیدن به باکو حدود 18 ساعت از ترمینال غرب با اتوبوس تخمین زده می شود که البته این تایم براین اساس که در هنگام خروج از مرز هیچ مشکلی به وجود نیاید تخمین زده می شود .

 

اما اگر بخواهید شروع تورتان از مرز آغاز شود ، رفتن تا مرز استارا یا بیله سوار به عهده خودتان می باشد . گفتنیست که شما تایم رسیدنتان به مرز را باید از قبل به شرکت بیسان گشت اعلام نمایید تا در تایم اعلام شده توسط شما، بتوانید از مرز عبور کرده و ترنسفر شوید . در واقع مزیت تور زمینی باکو از مرز همین است که ترنسفر مسافران تا هتل به صورت 24 ساعته می باشد و به علاوه مشکلاتی مانند معطلی گردشگران که برای چک شدن پاسپرت و ویزای کل مسافرات در تور زمینی با اتوبوس ممکن است پیش بیاید در تور زمینی از مرز وجود ندارد . بعد از رسیدن شما به مرز و چک شدن پاسپورت و ویزای شما ، شما با سواری در صورت این که تعدادتان کم باشد و با ون در صورتی که تعدادتان بیشتر از 4 نفر باشد ، به سمت هتل مورد نظر در باکو ترنسفر می شوید . باید بدانید فاصله زمانی از مرز آستارا تا باکو 350 کیلومتر است که مدت زمانی که از مرز آستارا تا رسیدن به باکو در راه هستید حدود سه ساعت می باشد به علاوه فاصله از مرز بیله سوار تا باکو نیز 220 کیلومتر و اگر شما از مرز بیله سوار به باکو بروید با سواری حدود دو ساعت در راه هستید . قطعا در تور باکو در یکی از هتل های 

هتل آف باکو  و هتل لیک پالاس باکو  و هتل آمبر باکو  یا هتل کرون باکو  اقامت کنید

قطعا سفر کردن به صورت زمینی چه با اتوبوس از تهران و چه از مرز آستارا و یا بیله سوار بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از تور هوایی باکو می باشد . به خصوص برای خانواده های شلوغ و یا گروه های گردشگر .

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : تور باکو , نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 24 آذر 1398 ساعت: 14:30

سفر کردن و گردش یکی از تفریحات فوق العاده ایست که برای دوری از دغدغه های روزمره و ایجاد خاطرات خوش می تواند بسیار حایز اهمیت باشد . در واقع سفر یکی از بخش های مهم زندگی به حساب می آید به طوری که حتی کسانی که مدعی هستند علاقه ای به سفر ندارند نیز بی شک سفر کردن را تجربه کرده اند .

 

حال برای کسانی که گردش و سفر بخش مهمی از زندگیشان را تشکیل می دهد ، سفر کردن ارزان برایشان بسیار پر اهمیت است . چرا که سفر و گرد برای گردشگران لذت بخش ترین بخش زندگیشان به حساب می آید و نمی توانند سفر را از زندگیشان کمرنگ کنند . در دنیای گردشگری این که بدانید چگونه با کمترین پول سفر کنید خیلی مهم است . مثلا اگر شما تجربه سفر به استانبول را داشته باشید با ورود به استانبول خیلی سریع متوجه خواهید شد که تمام افراد در استانبول در تلاش اند که با کسب و کار و خدمات خود از شما پول بگیرند و قطعا هم بخاطر این که میدانند شما مسافر تور استانبول هستید همه چیز را گران تر از شهروندان خودشان با شما حساب می کنند . دانستن روش هایی که کمتر دست به جیب شوید و لذت بیشتری ببرید می تواند بسیار مهم باشد . در ادامه موضوعات اصلی ای برای کاهش هزینه های سفر و ارزان سفر کردن را بررسی میکنیم .

اگر بخواهید هزینه های سفر را دسته بندی کنید ، سه اصل مهم وجود دارد که تحت هیچ شرایطی نمیتوانید از آنها چشم پوشی کنید چرا که رکن های اصلی سفر شما می باشند .

در حالت کلی سفر شما شامل محل اقامت شما ، نوع حمل و نقل شما برای رسیدن به مقصد و وعده های غذایی شما در طول سفر است . اگر بتوانید روش هایی را پیدا کنید که هزینه این سه اصل را به حد اقل برسانید بی شک شما موفق به سفری ارزان در عین حال لذت بخش خواهید شد .

  1. نوع اقامت شما می تواند هزینه های بسیار متفاوتی داشته باشد . مثلا در تور دبی  تصور کنید محلی که برای اقامتتان در نظر می گیرید ، هتل 5 ستاره با امکانات فول برد باشد و یا اجاره یک هتل آپارتمان . بی شک هزینه ها در انتخاب نوع اقامت می تواند بسیار متفاوت باشد . نکته ای هم که در مورد دبی وجود دارد این است که در دبی هتل آپارتمان ها بسیار تمیز و مرتب می باشند و شما می توانید بدون هیچ استرس و نگرانی ای اقامت داشته باشید . همچنین اقامت در هاستل نیز یکی از گزینه های دیگری است که در عین ارزان بودن میتواند بسیار پر خاطره باشد .

 

 

 

  1. به صورت زمینی سفر کنید . تور های زمینی با اتوبوس می تواند تا حدود زیادی به کاهش هزینه های شما کمک کند . مثلا در تور باکو تفاوت بین تور زمینی با تور هوایی بسیار متفاوت است .

     

  1. در فصل هایی که هایسیزن نیست سفر کنید . مثلا اگر قصد سفر به تایلند را دارید بجای سفر کردن در فصل پاییز و زمستان در تابستان سفر کنید . در تابستان به علت بالا رفتن دمای هوا، طرفداران تایلند کاهش می یابد و همین امر باعث می شود شما بتوانید با هزینه کمتری تور تایلند خود را تهیه کنید.
  2. سعی کنید در طول سفر خودتان اشپزی کنید و یا غذاهای نیمه آماده و آماده کنسروی با خود به همراه داشته باشید . غذا در طول سفر می تواند به کاهش هزینه های سفر بسیار کمک کند . به خصوص که وقتی به هر شهری سفر می کنید اگر بدانند که شما مسافرید معمولا هزینه های دریافتی از شما من جمله غذا را افزایش می دهند .

تور زمینی باکو  

تور زمینی استانبول 

تور لحظه آخری باکو

تور لحظه آخری استانبول 

تور لحظه آخری دبی 

تور تفلیس

هتل آف باکو 

هتل لیک پالاس باکو 

هتل آمبر باکو 

هتل کرون باکو 

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : تور باکو, نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 132 تاريخ : شنبه 23 آذر 1398 ساعت: 13:49

                                         تور زمینی باکو با اتوبوس از تهران با بیسان گشت :

شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان یکی از مقاصد گردشگری مهم برای ایرانیان به حساب می آید که سالانه حجم زیادی از گردشگران ایرانی را به سمت خود می کشاند .  اما با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و پرواز و همچنین افزایش هزینه های سفر ، از جمعیت گردشگران بسیار کاسته شده است و حتی افرادی که گردشگری و سفر بخش مهمی از زندگیشان به حساب می آید نیز بر تعداد سفر هایشان تاثیر منفی گذاشته است . اما بی شک اگر بتوان تا حدودی هزینه های سفر را کاهش داد به خصوص برای تعداد نفرات بالا ، سفر کردن خیلی مقرون به صرفه خواهد بود . یکی از موارد مهمی که می توان تا حد زیادی بر هزینه های سفر تاثیر بگذارد، زمینی و یا هوایی بودن تور می باشد . گفتنیست که در بعضی مسیرها امکان سفر های زمینی وجود ندارد اما مسیری مثل باکو از جمله مکان هاییست که شرکت بیسان گشت مهر سالانه تور های هوایی و زمینی زیادی از تهران و همچنین از مرز آستارا و بیله سوار با خدمات کامل برگزار میکند .

 

تور باکو به صورت هوایی :

اگر قصد سفر به باکو آن هم به صورت هوایی را دارید ، همانند مابقی سفرهای هوایی ،شروع تور باکو از تهران و فرودگاه امام خمینی میباشد . البته در برخی ایام هفته فرودگاه تبریز نیز به باکو پرواز دارد . شرکت های هواپیمایی که در این مسیر از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه حیدر علی اوف باکو و بلعکس پرواز دارند عبارتند از شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر و همچنین آزال که یک شرکت هواپیمایی جمهوری اذربایجان می باشد . نکته ای که وجود دارد این است که اگر شما قصد سفر به باکو آن هم به صورت هوایی داشته باشید می توانید ویزای خود را در فرودگاه باکو با پرداخت 26 دلار خیلی سریع دریافت کنید و نیازی نیست که این ویزا را از قبل تهیه کرده باشید . اما اگر قصد داری قبل از پرواز با اطمینان خاطر و ویزا به دست به باکو سفر کنید حدودا سه روز کاری تایم لازم است تا ویزای شما صادر شود .

تور زمینی باکو با اتوبوس از تهران:

با توجه به این که تورهای هوایی باکو به علت بالا بودن پرواز ها بسیار پر هزینه می باشد این روزها تور زمینی باکو طرفداران بسیاری پیدا کرده است و جمعیتی زیادی از گردشگران علاقه زیادی نسبت به تور های زمینی من جمله تورزمینی باکو از خود نشان میدهند . گفتنیست که تور های زمینی باکو بسیار متنوع برگزار می شوند . در واقع تور های زمینی باکو به صورت انفرادی ویا گروهی از مبدا های مختلف مثل از تهران ، از مرز آستارا یا بیله سوار برگزار می شوند .

 

اگر قصد سفر به باکو را به صورت گروهی با اتوبوس از تهران دارید باید بدانید که با توجه به این که شهر باکو در منطقه سردسیر واقع شده است ، معمولا تور های گروهی از یک ماه قبل از عید شروع شده و تا اواخر شهریور ادامه دارد اما با آغاز فصل پاییز و شروع سرما ، تورهای گروهی متوقف شده، اما افراد میتوانند به صورت انفرادی با اتوبوس به باکو سفر کنند .

تور زمینی باکو چه به صورت گروهی و چه به صورت انفرادی با توبوس های vip  تخت خواب شو 25 نفره از ترمینال غرب تهران به سمت ترمینال باکو حرکت خود را همه روزه دارد . باید بدانید که در سفر های زمینی به باکو، داشتن ویزا از قبل الزلمیست و مانند سفر های هوایی نمی باشد . در مرز ایران و آذربایجان قبل از خروج از مرز پاسپورت و ویزا مسافران چک می شود و در صورت بروز هر مشکل اجازه خروج داده نمیشود . به علاوه تایم سفر از تهران تا باکو با اتوبوس حدودا 18 ساعت می باشد .

تور زمینی استانبول 

تور استانبول 

تور دبی 

تور تفلیس

هتل آف باکو 

هتل لیک پالاس باکو 

هتل آمبر باکو 

هتل کرون باکو 

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 159 تاريخ : پنجشنبه 21 آذر 1398 ساعت: 14:03

معرفی هتل چهار ستاره کاج استانبول

 

(KAJ HOTEL İSTANBUL) یک هتل در منطقه عثمان بی استانبول در کشور ترکیه است که از مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی استانبول ۱.۱ و از بازار خرید میسیر کارسیسی استانبول ۱.۱ کیلومتر فاصله دارد .

هتل کاج استانبول برازنده قرارگیری در دسته‌بندی چهار ستاره‌ها است. از این هتل تا منطقه تاریخی سلطان احمد حدود 4.5 کیلومتر و تا میدان تکسیم 2 کیلومتر فاصله وجود دارد. مجاورت آن با یک ایستگاه مترو سبب می‌شود از نظر سطح دسترسی در وضعیت خوبی قرار داشته باشد.

 

 

از جمله مهم‌ترین مکان‌های دیدنی شهر که تقریبا در همسایگی هتل کاج استانبول قرار دارند باید به کاخ توپکاپی اشاره کرد. تا ایستگاه متروی عثمان بی (Osmanbey) کمتر از یک کیلومتر فاصله است، به همین دلیل می‌توان طی حدود یک ربع پیاده‌روی از هتل کاج استانبول به آنجا رسید. در ادامه قادر خواهید بود طی کمترین زمان خود را به ایستگاه متروی میدان تکسیم، مرکز و قلب شهر برسانید.

 

 

سطح دسترسی مناسب هتل کاج استانبول

 

 

 

از آنجا می‌توانید به ارزان‌ترین، راحت‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن، با استفاده از انواع وسیله‌های نقلیه موجود در سیستم حمل و نقل عمومی استانبول، به دیگر نقاط این شهر بسیار وسیع بروید. نکته اینجاست که حتی می‌توان به صورت پیاده نیز به مرکز شهر رفت، چرا که از هتل محل اقامت شما تا میدان تکسیم حدود 2 کیلومتر فاصله وجود دارد. به این ترتیب در تور استانبول خود بدون نیاز به صرف هزینه‌های گزاف به منظور کرایه خودرو، همانند یک توریست حرفه‌ای عمل خواهید کرد!

 

 

تعدادی رستوران بسیار معروف در شعاع 500 متری هتل کاج استانبول قرار دارند. به این ترتیب می‌توانید بعد از صرف صبحانه به صورت رایگان داخل هتل، برای وعده‌های غذایی دیگر خیلی سریع و راحت به سراغ آن‌ها بروید. در زمان اقامتتان در هتل، در سرتاسر محیط به اینترنت بی‌سیم دسترسی خواهید داشت. در صورت نیاز به پارک خودروی شخصی می‌توان از پارکینگ رایگان هتل کاج استانبول استفاده کرد. تعداد اتاق‌ها 60 عدد بوده و در تمامی آن‌ها یک تلویزیون مسطح با دسترسی به کانال‌های ماهوره‌ای، قهوه‌ساز، کتری برقی، حمام اختصاصی دارای سشوار، سیستم تهویه مطبوع مجزا و میز مطالعه وجود دارد. در صورت نیاز به گرفتن کمک یا طرح یک سوال قادر خواهید بود در تمامی ساعات شبانه‌روز با پخش پذیرش هتل کاج تماس بگیرید.

تور زمینی باکو  

تور زمینی استانبول 

تور باکو

تور دبی 

تور تفلیس

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : تور باکو , نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 123 تاريخ : يکشنبه 17 آذر 1398 ساعت: 13:27

معرفی هتل چهار ستاره آزکوت باکو

(Azcot Hotel) یک هتل در باکو در کشور جمهوری آذربایجان است که از مرکز خرید نرگس باکو ۰.۲ و از برج مایدن - قلعه دختر باکو ۰.۶ کیلومتر فاصله دارد .

هتل چهار ستاره  هتل آزکوت باکو در قلب باکو در  تور باکو آذربایجان، در یک ساختمان قرن نوزدهم، نزدیک به میدان فواره واقع شده است.

 

 

از امکانات هتل آزکوت در  تور زمینی باکو  میتوان به اتاق های افراد غیر سیگاری، سالن غذاخوری (بوفه صبحانه)، شاتل فرودگاه، پارکینگ، وای فای رایگان ، خدمات 24 ساعته اشاره کرد.

 

 

در اتاق های هتل آزکوت  در رزرو هتل در باکو سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، حمام با لوازم آرایشی، تختخواب، تلویزیون ماهواره ای وجود دارد.

 

 

 چندین رستوران و کافه در فاصله 5 دقیقه پیاده روی از هتل موجود می باشد.

 

 

مهمانان می توانند وقت خود را در لابی آرام هتل، بر روی مبلمان عتیقه بگذرانند.

 

 

از این هتل تا شهر قدیمی و پارک ملی کیروف 10 دقیقه (با خودرو) فاصله دارد. همچنین دریاچه بیوک شور 20دقیقه و فرودگاه باکو 30 دقیقه با خودرو از هتل فاصله است. هتل آف باکو نیز یکی از هتل های عالی در باکو می باشد .

 

موقعیت هتل آزکوت باکو

  • فاصله هتل آزکوت باکو تا مرکز خرید نرگس باکو ۰.۲ کیلومتر است.
  • " تا برج مایدن - قلعه دختر باکو ۰.۶ کیلومتر است.
  • " تا ایچری شهر یا شهر قدیم باکو ۰.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳ مانات )
  • " تا کاخ شیروان شاه باکو ۰.۸ کیلومتر است.
  • " تا موزه کتاب‌ های مینیاتوری باکو ۰.۸ کیلومتر است.
  • " تا خیابان نظامی باکو ۰.۹ کیلومتر است.
  • " تا پارک فیلارمونیک ۱.۰ کیلومتر است.
  • " تا مرکز خرید اف باکو ۱.۲ کیلومتر است.
  • " تا مسجد تازه پیر باکو ۱.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا موزه فرش آذربایجان در باکو ۱.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا مرکز خرید پارک بلوار باکو ۱.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳ مانات )
  • " تا پارک بلوار باکو ۱.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳ مانات )
  • " تا مرکز خرید مال 28 باکو ۱.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳ مانات )
  • " تا ونیز کوچک باکو ۱.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا پارک آپ لند باکو ۲.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳ مانات )
  • " تا چرخ و فلک باکو ۳.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا مرکز خرید پورت باکو ۳.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا مرکز خرید گنجلیک باکو ۵.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ مانات )
  • " تا کریستال هال باکو ۵.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ مانات )
  • " تا مرکز خرید مترو پارک باکو ۷.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۶ مانات )
  • " تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف ۷.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۶ مانات )
  • " تا مسجد بیبی هیبت باکو ۹.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۷ مانات )
  • " تا مرکز خرید ساداراک ۱۳.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۰ مانات )
  • " تا مرکز خرید آیگون باکو ۱۶.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۲ مانات )
  • " تا آتشگاه باکو ۱۹.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۳ مانات )
  • " تا یانار داغ ۲۵.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۷ مانات )
  • " تا پارک ملی قبوستان آذربایجان ۶۲.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۹ مانات )
travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 17 آذر 1398 ساعت: 13:09

 

(Tulip City Taksim Hotel) یک هتل در منطقه شیشانه استانبول در کشور ترکیه است که از موزه هنرهای مدرن استانبول ۲۲ mو از موزه پرا استانبول ۰.۵ کیلومتر فاصله دارد .

هتل چهار ستاره هتل تولیپ سیتی استانبول Tulip City در قلب استانبول ترکیه، در بی اقلو، تنها 5 دقیقه از خیابان پر جنب و جوش استقلال واقع شده است.

امکانات اصلی هتل تولیپ سیتی شامل 64 اتاق غیر سیگاری، رستوران و بار/ سالن، خدمات آبگرم، سونا، حمام ترکی و ماساژ، مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان، مرکز کنفرانس تجاری 24 ساعته، شاتل فرودگاه، رایگان فای، کارکنان 24 ساعته، خدمات اتاق، اجاره اتومبیل، کتابخانه، بوفه صبحانه رایگان می باشد.

در تمام اتاق ها در تور استانبول سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و مبل شیک، تلویزیون با کانال های حق بیمه، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، مینیبار، سشوار وجود دارد.

3 این هتل در فاصله 3 دقیقه ای از ایستگاه تراموا تونل، ایستگاه متروی شیشانه و ایستگاه تراموا نستارژیک است.

فرودگاه بین المللی آتاتورک 22 کیلومتری هتل Tulip City می باشد.

علاقمندان به پیاده روی میتوانند از هتل شهر تولیپ تا برج گالاتا 7دقیقه، میدان تقسیم 19، بازار ادویه 29، مسجد سلیمانیه 33، بزرگ بازار 37، قصر Dolmabahce 39، Cagaloglu Hamami 40، موزه باستان شناسی استانبول 43، مخزن ریحان 43، حیاط سوفیا43 دقیقه پیاده روی نمایند.

 

تور زمینی باکو  

تور زمینی استانبول 

تور باکو

تور دبی 

تور تفلیس

 

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت: 18:46

معرفی هتل پنج ستاره هیلتون باکو

(Hilton Baku) یک هتل در باکو در کشور جمهوری آذربایجان است که از مسجد تازه پیر باکو ۰.۲ و از خیابان نظامی باکو ۰.۹ کیلومتر فاصله دارد .

هتل 5 ستاره هتل هیلتون باکو در قلب باکو آذربایجان، با فاصله 8 دقیقه از شهر قدیم باکو واقع شده است.

فرودگاه بین المللی حیدر علی اف از هتل هیلتون حدود 30 دقیقه فاصله دارد.

 از امکانات اصلی هتل هیلتون در تور زمینی باکو  میتوان به 309 اتاق و سوئیت افراد غیرسیگاری، 3رستوران و 2سالن، تراس پشت بام، استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام 24 ساعته، خدمات آبگرم و سونا، خدمات ماساژ، مرکز تجاری 24 ساعته، سرویس ماشین لیموزین، خدمات شاتل فرودگاه، خدمات اتاق ، پارکینگ اختصاصی، سرویس خشکشویی، Wi-Fi رایگان در لابی اشاره کرد.

در اتاق های این هتل در تور باکو سیستم تهویه مطبوع، تختخواب کینگ، مبلمان مدرن، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی بهداشتی رایگان، چای و قهوه ساز وجود دارد.

تمام اتاقها از مناظر دیدنی باکو و دریای خزر برخوردار می باشند.

در 360 سالن هیلتون انواع تنقلات و نوشیدنی ها در دسترس است. در رستوران Sky Grill نیز غذاهای دریایی و استیک در تراس ارائه می گردد. در هتل هیلتون یک سالن چای بسیار مجلل و رستوران با غذا های مدیترانه ای و خاورمیانه ای موجود است.

مسافران  علاقمند به پیاده روی به راحتی میتوانند از هتل هیلتون تا خانه دولت 4دقیقه پیاده روی، تئاتر اپرا و رقص باله آذربایجان10، قصر حیدر علی اف17، میدان چشمه19، موزه نیازی20، پارک سایبر22، برج خانم23، قصر شاهان شیروان26، مرکز خرید آزور 29دقیقه پیاده روی نمایند.

هتل های هتل آف باکو 

هتل لیک پالاس باکو 

هتل آمبر باکو 

هتل کرون باکو  نیز فوق العاده می باشند

موقعیت هتل هیلتون باکو

  • فاصله هتل هیلتون باکو تا مسجد تازه پیر باکو ۰.۲ کیلومتر است.
  • " تا خیابان نظامی باکو ۰.۹ کیلومتر است.
  • " تا مرکز خرید پارک بلوار باکو ۰.۹ کیلومتر است.
  • " تا پارک بلوار باکو ۰.۹ کیلومتر است.
  • " تا مرکز خرید پورت باکو ۱.۵ کیلومتر است.
  • " تا مرکز خرید مال 28 باکو ۱.۵ کیلومتر است.
  • " تا مرکز خرید اف باکو ۱.۶ کیلومتر است.
  • " تا مرکز خرید نرگس باکو ۱.۶ کیلومتر است.
  • " تا ایچری شهر یا شهر قدیم باکو ۲.۰ کیلومتر است.
  • " تا برج مایدن - قلعه دختر باکو ۲.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳ مانات )
  • " تا پارک فیلارمونیک ۲.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳ مانات )
  • " تا پارک آپ لند باکو ۳.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا چرخ و فلک باکو ۳.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا کاخ شیروان شاه باکو ۳.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا موزه کتاب‌ های مینیاتوری باکو ۳.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا موزه فرش آذربایجان در باکو ۴.۰ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا ونیز کوچک باکو ۴.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا مرکز خرید گنجلیک باکو ۴.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف ۴.۹ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ مانات )
  • " تا کریستال هال باکو ۵.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ مانات )
  • " تا مرکز خرید مترو پارک باکو ۶.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ مانات )
  • " تا مسجد بیبی هیبت باکو ۹.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۷ مانات )
  • " تا مرکز خرید ساداراک ۱۵.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۱ مانات )
  • " تا مرکز خرید آیگون باکو ۱۶.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۱ مانات )
  • " تا آتشگاه باکو ۱۹.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۳ مانات )
  • " تا یانار داغ ۲۴.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۷ مانات )
  • " تا پارک ملی قبوستان آذربایجان ۶۲.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۹ مانات )

 

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 13 آذر 1398 ساعت: 16:00

معرفی هتل چهار ستاره ماربل استانبول

(Marble Hotel) یک هتل در منطقه تکسیم استانبول در کشور است که از میدان تکسیم استانبول ۰.۳ و از خیابان استقلال استانبول ۰.۶ کیلومتر فاصله دارد .

هتل 4 ستاره هتل ماربل استانبول Marble در فاصله پیاده روی از میدان تقسیم و ایستگاه مترو تکسیم واقع شده است. این هتل به تازگی در سال 2016 مورد بازسازی قرار گرفته.

 

 

از امکانات اصلی هتل ماربل در تور زمینی استانبول  می توان به 89 اتاق و سوئیت، رستوران و بار /سالن، شاتل فرودگاه، استخر سرپوشیده، خدمات آبگرم، سونا، حمام ترکی، انواع ماساژهای درمانی، میز جلو 24 ساعته، رایگان فای، سرویس خشکشویی، اتاق ملاقات و کنفرانس، پارکینگ رایگان، تلویزیون در یک منطقه مشترک، بوفه صبحانه رایگان، خدمات اتاق و خدمات اجاره اتومبیل اشاره کرد.

 

 

هتل ماربل  در رزرو هتل در استانبول در تمام اتاق ها سیستم تهویه مطبوع، تختخواب، تلویزیون ماهواره ای، یخچال، حمام خصوصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، مینی بار، تلفن، گاوصندوق را به مهمانان ارائه می دهد. در برخی از اتاق ها منظره دریا را خواهید دید.

 

 

هر روزه بوفه صبحانه رایگان در رستوران Marble به مسافران تور استانبول عرضه می گردد.

 

 

خیابان استقلال با انواع مغازه ها، رستوران ها و کافه ها در 3 دقیقه پیاده روی از هتل Marble می باشد.

 

 

فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز 20 کیلومتری هتل قرار دارد.

 

 

علاقمندان به پیاده روی میتوانند از هتل تا میدان تقسیم 3دقیقه، مادام تیساده استانبول 6، موزه بی گناه 8، خیابان فرانسوی 10، کلیسای سنت آنتونی Padua 11، موزه پرا 14، دانشکده فنی استانبول 15،برج گالاتا 21 دقیقه، قصر Dolmabahce 24، بازار ادویه 40 دقیقه پیاده روی نمایند.

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 131 تاريخ : سه شنبه 12 آذر 1398 ساعت: 14:35

معرفی هتل چهار ستاره لایف استانبول

(Istanbul Life Hotel) هتل لایف استانبول یک هتل در منطقه کادی کوی استانبول در کشور است که از برج مایدن استانبول ۵.۹ و از کاخ بیلربیی استانبول ۸.۵ کیلومتر فاصله دارد .

هتل چهار ستاره استانبول لایف در Kadikoyاستانبول واقع شده است.

 

 

از مهمترین امکانات اصلی هتل در تور زمینی استانبول "استانبول زندگی" میتوان به 30 اتاق و سوئیت خانوادگی، خدمات اتاق 24ساعته، اتاق جلسه، ترنسفر فرودگاهی، میز تور و بلیط، خدمات مبادله ارز، میز پذیرش24 ساعته، کافیشاپ لابی، صندوق امانات، ذخیره سازی چمدانها، خدمات بوفه، روزنامه های رایگان در لابی، تلویزیون در یک منطقه مشترک، صبحانه بوفه رایگان و فای رایگان اشاره کرد.

 

 

در تمام اتاق های هتل در رزرو هتل در استانبول زندگی سیستم تهویه مطبوع با کنترل از راه دور، مینیبار، تلویزیون هوشمند 32اینچی با عینک 3D، کانال های ماهواره ای و کابلی، کتری، لپ تاپ، کیت مراقبت شخصی، حمام اختصاصی با دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار وجود دارد.

 

 

مسافران تور استانبول علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل تا بندر Kadikoy 4دقیقه، بندر دریای Yenikapi 18دقیقه، خیابان بغداد23، دانشگاه مروه33، حیاط سوفیا کوچک35، میدان بیضیت40، مسجد لاللی40، موزه هنرهای ترکی و اسلامی41، ستون کنستانتین41، و هیپدروم قسطنطنیه 43دقیقه پیاده روی نمایند.

 

 

نزدیکترین فرودگاه بین المللی فرودگاه آتاتورک با فاصله 17کیلومتر از هتل است درحالی که فرودگاه استانبول 63کیلومتر دورتر از هتل میباشد.

 

 

 

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 126 تاريخ : سه شنبه 12 آذر 1398 ساعت: 14:29

(East Legend Hotel) یک هتل در باکو در کشور است که از چرخ و فلک باکو ۱.۲ و از موزه فرش آذربایجان در باکو ۱.۸ کیلومتر فاصله دارد .

هتل سه ستاره ایست لجند در  تور زمینی باکو در نزدیکی بندر تاریخی باکو واقع شده است.

 

 

این هتل در رزرو هتل در باکو  دارای ظاهر زیبا و کلاسیک ، سونا ، استخر شنا و رستوران با تراس و منظره ای از دریا خزر است.هتل آف باکو را چک کنید  

 

 

اتاقهای هتل ایست لجند باکو در تور باکو دارای تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون ال سی دی با کانالهای ماهواره ای ، مینی بار و سرویس اتاق می باشد.

 

 

هر اتاق دارای بالکن و وای فای رایگان می باشد.

 

 

رستوران بزرگ پانوراما با منظره ای از دریا صبحانه بوفه و غذاهای آذربایجانی در ختیار میهمانان قرار می دهد.

 

 

ایستگاه متروی شهر قدیمی در فاصله 2.2 کیلومتری و سالن فیلهارمونیک و موزه هنر آذربایجان در فاصله 6 دقیقه با ماشین تا هتل ایست لجند قرار دارد.

 

موقعیت هتل ایست لجند باکو

  • فاصله هتل ایست لجند باکو تا چرخ و فلک باکو ۱.۲ کیلومتر است.
  • " تا موزه فرش آذربایجان در باکو ۱.۸ کیلومتر است.
  • " تا پارک آپ لند باکو ۱.۹ کیلومتر است.
  • " تا ونیز کوچک باکو ۲.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳ مانات )
  • " تا پارک فیلارمونیک ۲.۹ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳ مانات )
  • " تا کریستال هال باکو ۳.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا برج مایدن - قلعه دختر باکو ۳.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا کاخ شیروان شاه باکو ۳.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا موزه کتاب‌ های مینیاتوری باکو ۳.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا مرکز خرید پارک بلوار باکو ۳.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا پارک بلوار باکو ۳.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا مرکز خرید نرگس باکو ۴.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا مرکز خرید اف باکو ۴.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا خیابان نظامی باکو ۴.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۴ مانات )
  • " تا ایچری شهر یا شهر قدیم باکو ۴.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ مانات )
  • " تا مرکز خرید مال 28 باکو ۵.۲ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ مانات )
  • " تا مرکز خرید پورت باکو ۵.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ مانات )
  • " تا مسجد بیبی هیبت باکو ۵.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ مانات )
  • " تا مسجد تازه پیر باکو ۵.۷ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۵ مانات )
  • " تا مرکز خرید گنجلیک باکو ۸.۳ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۷ مانات )
  • " تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف ۸.۸ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۷ مانات )
  • " تا مرکز خرید مترو پارک باکو ۱۰.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۸ مانات )
  • " تا مرکز خرید ساداراک ۱۱.۹ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۹ مانات )
  • " تا مرکز خرید آیگون باکو ۱۹.۹ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۴ مانات )
  • " تا آتشگاه باکو ۲۳.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۶ مانات )
  • " تا یانار داغ ۲۸.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۱۹ مانات )
  • " تا پارک ملی قبوستان آذربایجان ۵۸.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۷ مانات )
travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 140 تاريخ : سه شنبه 12 آذر 1398 ساعت: 14:17

معرفی هتل پنج ستاره گرند اروپا باکو

(Grand Hotel Europe) یک هتل در باکو در کشور است که از مرکز خرید مال 28 باکو ۳.۹ و از مرکز خرید گنجلیک باکو ۴.۳ کیلومتر فاصله دارد .

هتل گراند اروپا باکو در  تور زمینی باکو در نزدیکی مرکز تجارت بین المللی باکو آذربایجان قرار گرفته است. این هتل منظره با شکوهی از دریای خزر و شهر باکو را به مهمانان ارائه می نماید.

 

 

هتل بزرگ باکو اروپا  در رزرو هتل در باکو  دارای امکاناتی از قبیل 74 اتاق افراد غیر سیگاری مجلل و بزرگ، رستوران و لابی، مرکز کنفرانس، خدمات 24 ساعته، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، باشگاه سلامتی و سونا، حمام های آبگرم، خدمات ماساژ، مرکز تناسب اندام پیشرفته، شاتل فرودگاه، پارکینگ اختصاصی، Wi-Fi رایگان، سرویس خشکشویی می باشد.

 

 

در تمامی اتاق های گرند هتل، سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و مبلمان لوکس، طراحی داخلی زیبا، تلویزیون ماهواره ای، یخچال، تراس رو به دریا وجود دارد. هتل آف باکو را چک کنید 

 

 

در رستوران طاووس خاویار، انواع غذاهای آذربایجانی و بین المللی ارائه می گردد.

 

 

از این هتل با رانندگی 20 دقیقه ای می توان به فرودگاه حیدر علی اف رسید.

 

 

مسافران تور باکو علاقمند به پیاده روی می توانند تا قصر حیدر علی اف 37 دقیقه، میدان چشمه38، پارک سابیر39، موزه نیازی40، دانشگاه ایالتی باکو40، برج خانم44، تئاتر اپرا و رقص باله آذربایجان 44 دقیقه پیاده روی نمایند.

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 122 تاريخ : سه شنبه 12 آذر 1398 ساعت: 14:10

معرفی هتل مالکوک استانبول

هتل مالکوک استانبول (Hotel Malkoc) یک هتل سه ستاره در منطقه آکسارای استانبول در کشور ترکیه است که از آبراهه والنس استانبول ۱.۱ و از گرند بازار استانبول ۱.۲ کیلومتر فاصله دارد .

به هتل مالکوک استانبول  در رزرو هتل در استانبول مکان‌های دیدنی زیادی مجاورت دارند. وجود اتاق‌های «سیگار ممنوع»، یک استراحتگاه اشتراکی برای ملاقات‌های دست جمعی و همچنین وای فای رایگان از جمله ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شوند. از تراس هتل می‌توان دید خوبی نسبت به شهر داشت.

 

 

دسترسی بسیار مناسب هتل مالکوک استانبول

 

 

به عنوان دیگر مکان‌های دیدنی که فاصله بسیار کمی تا هتل مالکوک استانبول دارند باید به باسیلیکا سیسترن، مسجد سلیمانیه و مسجد آبی اشاره کرد که فاصله آن‌ها حدود 2 کیلومتر است. به این ترتیب می‌توان طی زمانی بسیار کوتاه، به صورت پیاده به برخی از دیدنی‌ترین مکان‌های دیدنی شهر استانبول  در تور زمینی استانبول  دسترسی داشت. بخش اطلاعات هتل مالکوک استانبول به صورت 24 ساعته برای پاسخگویی به مسافران در دسترس بوده و سرویس‌هایی همچون تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر را برای رفاه حال مسافران ارائه می‌کند.

 

 

اتاق‌های مسافران دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و در هر کدام، یک تلویزیون تخت با قابلیت تماشای کانال‌های ماهواره‌ای وجود دارد. از ذکر وجود یک یخچال، چای‌ساز برقی، حمام به همراه سشوار و یک کمد نمی‌توان غافل شد. با وجود ساخت یک لانج اشتراکی برای هتل مالکوک استانبول در برخی قسمت‌های آن صندلی‌هایی برای نشستن افراد کنار یکدیگر وجود دارد. هر روز صبح می‌توان با رفتن به بوفه هتل، صبحانه مورد علاقه خود را برگزید.

 

 

برای علاقه‌مندان به خرید کردن، این هتلی بسیار مناسب به منظور اقامت است، چرا که تا بازار بزرگ استانبول (گرند بازار) تنها 2 کیلومتر فاصله وجود دارد. مسجد ایا صوفیه به عنوان یکی از خارق‌العاده‌ترین، قدیمی‌ترین و باعظمت‌ترین بناهای باستانی دنیا، 3 کیلومتر آن طرف‌تر از هتل مالکوک استانبول قرار گرفته است. در نتیجه در صورت داشتن تمایل به پیاده‌روی، می‌توانید تعداد زیادی از مکان‌های دیدنی بسیار مهم شهر را بدون نیاز به استفاده از وسایل نقلیه تماشا کنید.

 

 

این هتل  در تور استانبول سرویس رفت و برگشت از فرودگاه را برای مسافران فراهم می‌کند، اما باید بابت آن هزینه پرداخت کنید. برای دوست‌داران تماشای مکان‌های تاریخی بسیار مهم شهر، هتل مالکوک استانبول مکانی بسیار ایده‌آل به منظور اقامت است.

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 10 آذر 1398 ساعت: 19:16

معرفی هتل سه ستاره تکسیم لانژ استانبول

هتل تکسیم لانژ استانبول (Taxim Lounge Hotel Special Category) یک هتل سه ستاره در منطقه تکسیم استانبول در کشور ترکیه است که از خیابان استقلال استانبول ۰.۳ و از میدان تکسیم استانبول ۰.۶ کیلومتر فاصله دارد .

از امکانات اصلی تکسیم لانژ در رزرو هتل در استانبول می توان به 34 اتاق، رستوران و بار / سالن، بوفه صبحانه رایگان، شاتل فرودگاه، رایگان فای، میز جلو 24 ساعته، قهوه و چای در یک منطقه مشترک، باغ، خدمات اتاق، سرویس خشکشویی، کارکنان چند زبانه اشاره کرد.

 

 

در تمام اتاق های هتل لانژ تکسیم در تور زمینی استانبول  سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و مبل، تلویزیون با کانال های حق بیمه، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار، مینی بار، کتری برقی، گاوصندوق و شارژ روزانه چای و قهوه(در اتاق) وجود دارد.

 

 

بوفه صبحانه رایگان در تور استانبول هر روزه در رستوران هتل، کافه تکسیم لانژ به مسافران تور استانبول ارائه می گردد.همچنین هنگام ناهار و شام نیز رستوران با غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی میزبان مهمانان می باشد.

 

 

فرودگاه بین المللی آتاتورک 19.3 کیلومتری هتل ویژه تکسیم است.

 

 

علاقمندان به پیاده روی می توانند از هتل تا میدان تقسیم 6دقیقه، مادام تیساده استانبول 2، خیابان فرانسوی 7، موزه بی گناه 7، کلیسای سنت آنتونی Padua 7، موزه پرا 10، دانشکده فنی استانبول 17، برج گالاتا 18، کاخ Dolmabahce 26 و بازار ادویه 40 دقیقه پیاده روی نمایند.

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 10 آذر 1398 ساعت: 19:06

معرفی هتل پنج ستاره اینتوریست باکو

هتل اینتوریست باکو (Intourist Hotel Baku) یک هتل پنج ستاره در باکو در کشور جمهوری آذربایجان است که از چرخ و فلک باکو ۰.۶ و از موزه فرش آذربایجان در باکو ۰.۹ کیلومتر فاصله دارد .

هتل 5 ستاره اینتوریست در  تور زمینی باکو که در مجموعه هتل های زنجیره ای Autograph قرار دارد؛ در 200 متری ساحل دریای خزر واقع شده است.

 

 

این هتل دارای و  هتل آف باکو در رزرو هتل در باکو امکاناتی از قبیل 150 اتاق افراد غیر سیگاری، رستوران و سالن، خدمات آبگرم، مرکز تناسب اندام 24 ساعته، مرکز تجاری، شاتل فرودگاه، اجاره دوچرخه در سایت، مراقبت از کودکان در مهد کودک هتل، خدمات 24 ساعته، Wi-Fi رایگان، پارکینگ اختصاصی می باشد.

 

 

اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و مبلمان، تراس، تلویزیون ماهواره ای، حمام، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد.

 

 

در تور باکو برج مایدن در فاصله 20 دقیقه ای هتل اینتوریست قرار دارد. در صورتی که موزه فرش 900 متر تا این هتل فاصله دارد. فاصله ایستگاه قطار باکو تا هتل نیز 4.5 کیلومتر و فرودگاه بین المللی حیدر علی اف 26 کیلومتری هتل اتورگت است.

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 131 تاريخ : يکشنبه 10 آذر 1398 ساعت: 19:00

معرفی هتل چهار ستاره پارک این بای رادیسون باکو

هتل پارک این بای رادیسون باکو (Park Inn by Radisson Baku Hotel) یک هتل چهار ستاره در باکو در کشور جمهوری آذربایجان است

هتل پارک این بای رادیسون باکو  در  تور زمینی باکو  دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا به دریای خزر است. البته این موضوع به شانس شما برمی‌گردد. تعدادی از اتاق‌های هتل پارک این بای رادیسون باکو دارای چشم‌اندازی به شهر بوده و از تعدادی دیگر می‌توان دریای خزر را نظاره‌گر بود.

 

 

پارک این بای رادیسون باکو  هتل آف باکو در رزرو هتل در باکو  جزو هتل‌هایی است که توقع ما از چهار ستاره‌ها را بالا می‌برد! این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام است. در نتیجه نگرانی از بابت عقب افتادن از برنامه ورزشی خود طی تور باکو نخواهید داشت. وجود یک رستوران اختصاصی به همراه بار سبب می‌شود برای خوردن تمامی وعده‌های غذایی و همچنین سرو نوشیدنی بین آن‌ها، نیازی به خروج از محل اقامتتان نداشته باشید. نه تنها درون اتاق محل اقامت خود، که دارای یک تلویزیون مسطح است، به اینترنت وای فای دسترسی دارید، بلکه خارج از اتاق‌ها و در سرتاسر هتل پارک این بای رادیسون باکو نیز سیگنال‌های شبکه وای فای قابل دریافت هستند.

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : تور باکو , نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 10 آذر 1398 ساعت: 18:54

معرفی هتل چهار ستاره هالیدی این باکو

هتل هالیدی این باکو (Holiday Inn Baku) یک هتل چهار ستاره در باکو در کشور جمهوری آذربایجان است که از مرکز خرید پورت باکو ۵۸ mو از مسجد تازه پیر باکو ۳.۰ کیلومتر فاصله دارد .

هتل چهار ستاره هالیدی  این باکو در  تور زمینی باکو   در در فاصله 1.5 کیلومتر از برج  مایدن باکو آذربایجان واقع شده است.

 

 

این هتل دارای  و  هتل آف باکو در رزرو هتل در باکو امکاناتی از قبیل اتاق های افراد غیر سیگاری، رستوران، استخر سرپوشیده و سونا، خدمات آبگرم، مرکز تناسب اندام، شاتل فرودگاه، پارکینگ، وای فای رایگان می باشد.

 

 

در اتاق های هتل هالیدی این باکو، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، تختخواب، حمام اختصاصی با دمپایی و سشوار وجود دارد.

 

 

رستوران مارینا 18 با ویو دریای خزر میزبان مهمانان هتل می باشد. همچنین در کافه ایلی انتخاب گسترده ای از شیرینی های خانگی و کیک موجود است. در بار این هتل نیز انواع نوشیدنی ها سرو می گردد.

 

 

مرکز فرهنگی حیدرعلی اف در تور باکو فاصله رانندگی 10 دقیقه ای است، در حالی که شهر قدیمی و قصر شاهان در فاصله رانندگی 8 دقیقه ای است.

 

 

ایستگاه قطار باکو 1 کیلومتری و فرودگاه بین المللی حیدرعلی اف 23 کیلومتری هتل مسافرتی هالیدی این باکو می باشد.

travel...
ما را در سایت travel دنبال می کنید

برچسب : تور زمینی باکو, نویسنده : محبوبه bisungashtmehr بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 10 آذر 1398 ساعت: 18:40